czwartek, 18 maja 2023

Noblesse oblige

Czwartego lutego 2018 roku napisałem post - Przychodzimy, odchodzimy. Napisałem, to pewne nadużycie ponieważ zacytowałem tylko jeden z Piwnicznych hymnów. Resztę pozostawiłem wyobraźni. Pośrednio zasugerowałem, że to ja przyszedłem kiedyś i odchodzę teraz właśnie. Schodzę ze sceny taki pan, Pan Nieistotny. 
Cos tam jeszcze skrobnąłem później, bo ciężko tak rzucić coś, co urodziło się z pasji.
Jakiś czas temu zajrzałem na bloga i stwierdziłem, że traciłem  nad nim kontrolę, po prostu nie mogłem się zalogować. A ponieważ zawsze lubiłem wyzwania, zaparłem się w sobie i hasło odzyskałem. Radość zwycięstwa nad materią uspokoiła mnie, może aż nadto.
Dzisiaj wszedłem do panelu zarządzającego  oraz obejrzałem statystki. Z niemałym zdziwieniem zauważyłem  że w ciągu  ostatniego miesiąca zajrzało tu prawie trzysta osób. Kto by pomyślał ?
A ponieważ hołduję zasadzie Noblesse oblige  coś napisać wypada.
Najpewniej na temat sztucznej inteligencji która zagląda na łamy mojego bloga, podbijając mi statystyki. Dodatkowo też umieszcza tu swoje komentarze. Komentarze te to najczęściej linku do innych treści w Internecie. Wszystkie one pisane są cyrylicą, a działalność ta nasiliła szczególnie się po dniu 24 lutego 2022 roku. Wiadomo dlaczego.
Aby uniknąć zarzutów którymi obrzucają się politycy -   Jakim alfabetem pisany jest ten blog? postanowiłem wyłączyć możliwość pozostawiana tu swoich  komentarzy. Skasowałem też ponad 350 takich komentarzy.
Nie wznawiam póki co publikacji na tym blogu zapraszając jednak pod adres 
  

Gdzie można komentować na bieżąco licząc śmiało na moją odpowiedź 

Miłego dnia !